Σχολομαντείο Μάθημα Πρώτο - Θανάσιμη εκπαίδευση

NAOM I NOB I K 26 δα από την επιστροφή μου. Τέλος πάντων, μου έχουν δείξει ξεκάθαρα ότι δεν είμαι ευπρόσδεκτη εκεί, και ότι απλά ανέχο­ νται την παρουσία μου. Και ίσως σταματήσουν να κάνουν ακόμα και αυτό, αν πάω να μείνω πάλι ανάμεσά τους μόλις βγω αποδώ. Τα μέλη του συμβουλίου του κοινοβίου –η Φιλίπ­ πα είναι η γραμματέας– θα βρουν κατά πάσα πιθανότητα μια δικαιολογία για να με πετάξουν έξω. Ο αρνητισμός του πνεύ­ ματός μου έχει ήδη αναφερθεί κάμποσες φορές, λίγο έξω από την εμβέλεια της ακοής μου, ή και εντελώς εντός της. Το μόνο που θα κατάφερνα θα ήταν να διαλύσω τη ζωή της μαμάς, η οποία θα σηκωνόταν να φύγει χωρίς δεύτερη σκέψη, για να μείνει μαζί μου. Ακόμα και πριν έρθω στο Σχολομαντείο, ήξερα ότι η μόνη πιθανότητα για μια σχετικά αξιοπρεπή ζωή –με την προϋπό­ θεση ότι θα βγω αποδώ ώστε να έχω ζωή– είναι να καταφέρω να μπω σε μια σύναξη. Εγώ και όλοι οι άλλοι, δηλαδή. Ωστόσο, οι περισσότεροι ανεξάρτητοι μάγοι μπορούν τουλάχιστον να βρουν φίλους για να συνασπιστούν μαζί τους, και να προσέχουν ο ένας τα νώτα του άλλου, να συγκεντρώνουν μάνα, να συνερ­ γάζονται ως έναν βαθμό. Αλλά εγώ, ακόμα και αν κάποιοι με συμπαθούσαν αρκετά ώστε να με θέλουν κοντά τους –συμπά­ θεια που δε μου έδειξε ποτέ κανείς– δε θα ήμουν χρήσιμη για τίποτα. Οι κανονικοί άνθρωποι θέλουν μια σφουγγαρίστρα στο ντουλάπι τους, όχι έναν εκτοξευτή πυραύλων · κι εγώ πασχίζω απεγνωσμένα δύο ώρες τώρα μόνο και μόνο για να βρω ένα ξόρκι για να καθαρίσω το πάτωμα. Παρ’ όλα αυτά, αν ανήκεις σε μια μεγάλη σύναξη μερικών εκατοντάδων μάγων, και ένα σκουλήκι του θανάτου συρθεί μέσα από τα έγκατα του πλησιέστερου σπηλαίου, ή μια άλλη

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=