Μαθηματικά Δ΄ Δημοτικού

2 KEΦΑΛΑΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΩΣ ΤΟ 10.000 2 8 Mαθηματικά Δ΄ Δημοτικού Ασκήσεις και προβλήματα για λύση 1. Αναλύω τον αριθμό 2.500 ως εξής: 2.500 2.000 400 90 10 2.500 2.000 500 • Υπολογίζω το αποτέλεσμα κάθε πράξης με όποιον τρόπο θέλω: 2.500 – 3 2.500 – 30 2.500 – 300 • Κάνω το ίδιο και με τις παρακάτω πράξεις: 2.567 + 5 2.000 – 200 2.567 + 26 2.000 – 80 2. Συμπληρώνω το κενό σε κάθε πράξη, για να βρω τον αριθμό του πλαισίου: 3.670 + . . . . . 4.000 10.000 – . . . . . . . . . . : 2   4 x . . . . . 6.990 + . . . . . 7.500 . . . . . x 2.500 10.000 – . . . . .   . . . . . – 50 3. α. Είναι το 2.500 το μισό του 4.500; u . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Γιατί; u . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . β. Είναι το 4.500 το τριπλάσιο του 1.500; u . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Γιατί; u . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . γ. Είναι το 3.430 το μισό του 6.860; u . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Γιατί; u . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . δ. Είναι το 5.000 το τετραπλάσιο του 1.125; u . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Γιατί; u . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=