Μαθήματα χημείας

B O N N I E G A R M U S 16 ξεφυσώντας αγανακτισμένη με το ανόητο σλόγκαν. «Το θέμα είναι πως κάνω μεγάλη προσπάθεια να ετοιμάσω ένα θρεπτικό γεύμα για τη Μάντλεν, πράγμα που είμαι σίγου­ ρη ότι κάνετε κι εσείς για το δικό σας παιδί». Κι όταν εκεί­ νος συνέχισε να την κοιτάζει χωρίς να καταλαβαίνει, πρό­ σθεσε: «Επειδή νοιάζεστε για τη νοητική και σωματική ανάπτυξη της Αμάντα. Επειδή γνωρίζετε πως η ανάπτυξη αυτή βασίζεται στη σωστή ισορροπία βιταμινών και μεταλ­ λικών στοιχείων». «Το θέμα είναι ότι η κυρία Πάιν…» «Ναι, ξέρω. Αγνοείται η τύχη της. Προσπάθησα να επι­ κοινωνήσω μαζί της, αλλά έμαθα ότι μένει στηΝέα Υόρκη». «Έχουμε χωρίσει». «Λυπάμαι που το ακούω, αλλά το διαζύγιο δεν έχει κα­ μία σχέση με το κολατσιό». «Εκ πρώτης όψεως μπορεί να φαίνεται έτσι, αλλά…» «Μπορούν και οι άντρες να φτιάχνουν φαγητό, κύριε Πάιν. Δεν είναι βιολογικά ανέφικτο». «Βεβαίως» συμφώνησε εκείνος, τραβώντας μια καρέ­ κλα. «Παρακαλώ, κυρία Ζοτ, παρακαλώ, καθίστε». «Έχω κάτι στο κύκλοτρο» τον ενημέρωσε εκείνη ενο­ χλημένη, κοιτώντας το ρολόι της. «Συνεννοηθήκαμε, ναι ή όχι;» «Κυκλο… τι;» «Επιταχυντής υποατομικών σωματιδίων». Η Ελίζαμπεθ έριξε μια ματιά στους τοίχους. Ήταν γε­ μάτοι κορνιζαρισμένες αφίσες που διαφήμιζαν μελοδρα­ ματικές σαπουνόπερες και φαντασμαγορικά τηλεπαιχνίδια.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=