Κριτήρια Αξιολόγησης: Νεοελληνική Γλώσσα, Λογοτεχνία, Ιστορία (Α Γυμνασίου)

| 16 | ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ | Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ | NEOEΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ κριτήριο αξιολόγησης 1 ο Η αίθουσα γέμισε με δωδεκάχρονα παιδιά. Το καθένα ήταν στα καλύτερά του προσπαθώντας να κάνει μια καλή πρώτη εντύπωση, έτοιμο να γνωρίσει και να κάνει νέους φίλους, να γίνει μέλος μιας ομάδας, όπου θα μοιράζεται πολλές στιγμές από την καθημερινότητά του. Όλα αμίλητα, με πρόσωπα γεμάτα αγωνία για τη συνέχεια. Μια κυρία μπαίνει στην τάξη χαμογελαστή, μας συστή- νεται και μας ανακοινώνει την ειδικότητά της. Μαθηματικός! Όλοι παγώσαμε. Άρχισε να μιλάει για τα Μαθηματικά αργά, καθαρά, κατανοητά. Αυτό ήταν! Ο πάγος έσπασε. Ήταν ένας πολύ καλός τρόπος να αγαπήσω περισσότερο τα Μαθηματικά. Το άγχος έφυγε. Τις επόμενες ώρες, ιδίως μετά το πρώτο ανακουφιστικό διάλειμμα, μέσα στην αίθουσα δεν άκουγες τίποτε άλλο παρά μόνο επιφωνήματα και τον θόρυβο από το ξεφύλλισμα των καινούριων βιβλίων που πήραμε. Γεμάτος περιέργεια τα ξεφύλλισα και εγώ και διαπίστωσα πως από αυτό το σχολείο έχω να μάθω πολλά και χρήσιμα πράγματα. Θα αποκτήσω εμπειρίες και θα μου δοθεί η δυνατότητα να έχω πολλές δραστηριότητες. Οι επόμενες μέρες κύλησαν ευχάριστα. Γνωριστήκαμε με τα υπόλοιπα παιδιά και αρχίσαμε τα πειράγματα και τα αστεία. Οι καθηγητές και οι καθηγήτριες μπαινόβγαιναν κάθε ώρα στην αίθουσα, φιλικοί απέναντί μας, με όρεξη και κέφι για δουλειά. Στα διαλείμματα, στο προαύλιο, παιχνίδι, παρεούλες, πη- γαδάκια, διάβασμα για το διαγώνισμα της επόμενης ώρας. Το Γυμνάσιο είναι τέλειο, φίλε μου! Οπότε, μη φοβάσαι κι εσύ του χρόνου που θα έρθεις. Ο φίλος σου Ηλίας http://www.matia.gr/egrapsan/peza/kimeno-mathiti.html (διασκευασμένο) Θέματα [ Για τις απαντήσεις βλ. σελ. 65 ] 1ο Θέμα Αφού διαβάσετε το παραπάνω κείμενο, προσπαθήστε να απαντήσετε στα εξής: α. Ποιος είναι ο πομπός και ποιος ο δέκτης του κειμένου; Ποια είναι η ηλικία και η σχέση τους; β. Ποιο είναι το μέσο επικοινωνίας;

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=