Κριτήρια Αξιολόγησης Νεοελληνική Γλώσσα, Λογοτεχνία, Ιστορία (Β Γυμνασίου)

| 36 | ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ | Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ | NEOEΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ανα κ ε φαλα ι ω τ ι κό κριτήριο αξιολόγησης 1 ο Θέματα [ Για τις απαντήσεις βλ. σελ. 71 ] 1ο Θέμα Ποια προβλήματα αντιμετωπίζουν οι γονείς με παιδιά στην εφηβεία και πώς πρέπει να τα αντιμετωπίζουν; [Μονάδες 6] 2ο Θέμα α) Να εντοπίσετε τα δομικά στοιχεία της πρώτης παραγράφου «Η εφηβεία και τα προβλήματα… τη συμβουλή τους, τον τρόπο ζωής τους». Εναλλακτικά: * Να ξαναγράψετε τη δεύτερη παράγραφο του κειμένου («Οι έφηβοι πολλές φορές… τώρα στάση τους») μετατρέποντας τη σύνταξη σε παθητική και κάνοντας τις απαραίτητες αλλαγές. Να δηλώσετε και το ποιητικό αίτιο. β) Να αναπτύξετε την παρακάτω θεματική περίοδο σε μία παράγραφο 80 περίπου λέξεων με τη μέθοδο της αιτιολόγησης: «Στην περίοδο της εφηβείας το σημαντικότερο είναι να μη χαθεί η επικοι- νωνία μεταξύ γονέων και παιδιών». [Μονάδες 4] 3ο Θέμα [ Σχετικό με τα θέματα Παραγωγής Λόγου της 2ης ενότητας] Συμμετέχετε σε μια συζήτηση εσείς και οι συμμαθητές σας με θέμα «Εφηβεία και επανάσταση» και παρουσιάζετε σε κείμενο 200 περίπου λέξεων τις απόψεις σας για τους τομείς στους οποίους εκδηλώνεται αυτή η τάση των εφήβων. [Μονάδες 10] * Οι εναλλακτικές ερωτήσεις δίνονται για να προετοιμαστεί και να ασκηθεί ο/η μαθητής/-τρια σε περισσότερες ερωτήσεις.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=