Καινούργιο αγόρι

2 2 | T R A C Y C H E VA L I E R γνωρίζει τους πάντες – παρόλο που λίγους μήνες αργότερα, πηγαίνοντας από το δημοτικό στο γυμνάσιο, θα ήξερε μόνο το ένα τέταρτο των μαθητών της τάξης της. Μολονότι για διάφο- ρους λόγους η Ντι δεν χωρούσε πια στο σχολείο της και ήταν έτοιμη να μετακομίσει σε ένα νέο, η σκέψη τού να είναι περικυ- κλωμένη από αγνώστους κάποιες φορές έκανε το στομάχι της να σφίγγεται. Απέναντί τους, στη γραμμή του άλλου τμήματος της Έκτης τάξης, η Μιμή παρακολουθούσε αυτή τη συναλλαγή με μάτια ορθάνοιχτα. Η Ντι και η Μιμή σχεδόν πάντα ήταν μαζί στην τά- ξη, και την Ντι την πονούσε που, αυτή την τελευταία χρονιά του δημοτικού, είχαν διαφορετικούς δασκάλους και δεν μπο- ρούσε να είναι όλη μέρα με την καλύτερή της φίλη αλλά έπρεπε να συμβιβάζεται με την ώρα του διαλείμματος. Αυτό σήμαινε επίσης ότι η Μπλάνκα, που ήταν στην τάξη της Ντι, θα μπορού- σε να δοκιμάσει να την πλησιάσει – όπως έκανε τώρα, καθώς κρεμόταν κυριολεκτικά από την Ντι, με το ένα χέρι στον ώμο της, κοιτώντας το καινούργιο αγόρι. Η Μπλάνκα ήταν πάντοτε διαχυτική, αγκαλιάζοντας τον κόσμο, παίζοντας με τα μαλλιά των φιλενάδων της και χουφτώνοντας τα αγόρια που της άρεσαν. Η Ντι την ξαπόστειλε με μια ζωηρή κίνηση του ώμου της, για να επικεντρωθεί στο καινούργιο αγόρι. «Είσαι από τη Νιγηρία;» ρώτησε, πρόθυμη να κοκορευτεί για τις γνώσεις της γι’ αυτόν. Μπορεί να έχεις διαφορετικό χρώμα, σκέφτηκε, αλλά εγώ σε ξέρω.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=