Καινούργιο αγόρι

1 4 | T R A C Y C H E VA L I E R είναι διαφορετικός; Να τους ενθαρρύνουμε να τον καλωσορί- σουν;» Ο κύριος Μπράμπαντ ξεφύσηξε. «Μην τον παραχαϊδεύεις, Νταϊάν. Δεν χρειάζεται ειδική μεταχείριση επειδή είναι μαύ... καινούργιος». «Όχι, αλλά... Όχι. Φυσικά». Τα μάτια της μις Λόουντ βούρ- κωσαν. Η Μιμή είχε πει στην Ντι ότι μια δυο φορές η δασκάλα τους είχε κλάψει μέσα στην τάξη. Οι μαθητές, πίσω από την πλάτη της, τη φώναζαν Κλαψιάρα Λόντι. Η ματιά του κυρίου Μπράμπαντ σταμάτησε στην Ντι, που περίμενε μπροστά του. Ξερόβηξε. «Ντι, πήγαινε να μαζέψεις τα άλλα κορίτσια» είπε και έδειξε εκείνες που έπαιζαν διπλό σκοι- νάκι. «Πες τους ότι θα εξαφανίσω τα σκοινάκια αν συνεχίσουν να χοροπηδάνε μετά το πρώτο κουδούνι». Ήταν ένας από τους ελάχιστους άντρες δασκάλους στο σχο- λείο, και παρόλο που δεν θα έπρεπε να έχει σημασία, για την Ντι ήταν το είδος του δασκάλου που πάντοτε υπάκουγες, ο δά- σκαλος που θα εντυπωσίαζες αν μπορούσες – όπως ένιωθε για τον δικό της μπαμπά, τον οποίο ήθελε να ευχαριστεί όταν εκεί- νος γύριζε στο σπίτι μετά τη δουλειά. Πήγε τρέχοντας μέχρι τα κορίτσια που έπαιζαν διπλό σκοι- νάκι. χρησιμοποιούσαν δύο χοντρά σχοινιά που πλατάγιζαν εκ- κωφαντικά στο τσιμεντένιο έδαφος, και τραγουδούσαν φωνα- χτά ενώ το γύριζαν. Δίστασε μια στιγμή, γιατί ήταν η σειρά της Μπλάνκας να παίξει. Ήταν μακράν η καλύτερη του σχολείου στο διπλό σκοινάκι και μπορούσε να πηδάει γρήγορα πολλή

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=