Ιστορία της ανάγνωσης στον δυτικό κόσμο

Περιεχόμενα Πρόλογος στην ελληνική έκδοση . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9 Εισαγωγή των Guglielmo Cavallo και Roger Chartier . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17 1 Jesper Svenbro Η αρχαϊκή και κλασική Ελλάδα. H επινόηση της σιωπηλής ανάγνωσης . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53 2 Guglielmo Cavallo Μεταξύ ειλητάριου και κώδικα. Η ανάγνωση στον ρωμαϊκό κόσμο . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 83 3 Malcolm Parkes Ανάγνωση, γραφή, ερμηνεία του κειμένου. Μοναστικές πρακτικές του πρώιμου Μεσαίωνα . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 113 4 Jacqueline Hamesse Το πρότυπο της ανάγνωσης την εποχή του σχολαστικισμού . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 129 5 Paul Saenger Η ανάγνωση στον ύστερο Μεσαίωνα . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 151 6 Robert Bonfil Η ανάγνωση στις εβραϊκές κοινότητες της Δυτικής Ευρώπης κατά το Μεσαίωνα . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 185 7 Anthony Grafton Ο ουμανιστής ως αναγνώστης . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 221 8 Jean-François Gilmont Μεταρρύθμιση και ανάγνωση . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 259 9 Dominique Julia Αναγνώσματα και Αντιμεταρρύθμιση . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 291

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=