Η βίβλος του κόλπου
ΤΟ ΑΙΔΟΙΟ 21 πρώτους ιατρούς ήταν εκείνες που είχαν μεταβιβάσει γυναίκες και μαίες σε άνδρες, οι οποίοι τις ερμήνευσαν κατά την κρίση τους. Επομένως η ιατρική υπήρξε ανέκαθεν διαποτισμένη από μια υποτιθέμενη ανδρική αυθεντία σχετικά με το γυναικείο σώμα. Οι περισσότεροι ιατροί της αρχαιότητας, όπως και πολλοί άλλοι άνδρες της εποχής, δεν γνώριζαν τι ρόλο έπαιζε η κλειτορίδα, και πιθανότατα τη θεωρούσαν ασήμαντη. Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθε- ση με την πολλάκις δοξασμένη ανατομία του πέους. Στην ιατρική, όλες οι επιφάνειες του σώματος προσδιορίζονται ως μπροστινές και πίσω, τις οποίες ονομάζουμε, αντίστοιχα, πρόσθιες ή κοιλιακές, και οπίσθιες ή ραχιαίες. Αν κοιτάξεις ένα άτομο σε όρθια, ουδέτερη στά- ση (με τους βραχίονες δίπλα στον κορμό και τις παλάμες προς τα εμπρός), το πρόσωπο, το στέρνο και οι παλάμες βρίσκονται στην πρόσθια πλευρά και η πλάτη και η εξωτερική επιφάνεια των χεριών στην οπίσθια. Αυτή η σύμβαση εφαρμόζεται διαφορετικά στο πέος – για- τί... πέος είν’ αυτό. Σύμφωνα με τους ανατόμους του παρελθόντος, η ουδέτερη στάση για έναν άνδρα είναι μια τεράστια στύση με τάση προς τον ουρανό. Μόνο που, φυσικά, οι άνδρες δεν περιφέρονται με μια μόνιμη στύση, κατά συνέπεια, όταν κοιτάς έναν άνδρα σε κατάσταση ανάπαυσης, όπως την αντιλαμβάνονται οι περισσότεροι –τουτέστιν με χαλαρό πέος–, η επιφάνεια που είναι προς το μέρος σου δεν είναι η «πρόσθια» του πέους, αλλά η οπίσθια ή ραχιαία, ενώ η κοιλιακή ή πρόσθια είναι η αποκάτω. Το παραπάνω δεν είναι κάτι επουσιώδες. Αποτελεί μια θαυμάσια (κωμικοτραγική) επιτομή της εμμονής της κοινωνίας –συμπεριλαμβα- νομένης της ιατρικής– με τις στύσεις, την ώρα που η κλειτορίδα περ- νάει σαν απλή υποσημείωση. Όταν οι ιατροί της αρχαιότητας έδιναν κάποια σημασία στην κλειτορίδα, την περιέγραφαν ως γυναικεία πα- ραλλαγή του πέους. Αλλά κατώτερη. (Συγγνώμη, αλλά το όργανο που είναι ικανό για πολλαπλούς οργασμούς και εξυπηρετεί μόνο την ηδονή δεν είναι κατώτερο, είναι το υπέρτατο!). Η παραμέληση της κλειτορίδας δεν περιοριζόταν στην ιατρική. Σκέ- ψου όλα τα αγάλματα της αρχαίας Ελλάδας με το περιγεγραμμένο όσχεο και πέος (αν και τα πέη ήταν μάλλον μικρά, γιατί η σεξουαλικότητα φαίνεται πως θεωρούνταν ασύμβατη με τις πνευματικές αναζητήσεις,
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=