Η Φυσική με πειράματα Α' Γυμνασίου

ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ || | 7 | ΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΠΕ Ρ Ι ΕΧΟΜΕΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 9: Η διαστολή και συστολή του νερού – Μια φυσική «ανωμαλία» Το μάθημα με απλά λόγια. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 213 Το μάθημα με ερωτήσεις – απαντήσεις.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 215 Λυμένες ασκήσεις και προβλήματα.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 218 Απαντήσεις στις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 220 Πρόσθετες ασκήσεις για εμπέδωση της γνώσης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 225 Κριτήριο αξιολόγησης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 229 ΕΝΟΤΗΤΑ 10: Το φως θερμαίνει – «Ψυχρά» και «θερμά» χρώματα Το μάθημα με απλά λόγια. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 231 Το μάθημα με ερωτήσεις – απαντήσεις.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 232 Λυμένες ασκήσεις και προβλήματα.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 239 Απαντήσεις στις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 241 Πρόσθετες ασκήσεις για εμπέδωση της γνώσης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 245 Κριτήρια αξιολόγησης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 250 ΕΝΟΤΗΤΑ 11: Το φαινόμενο του θερμοκηπίου υπερ-θερμαίνει Το μάθημα με απλά λόγια. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 253 Το μάθημα με ερωτήσεις – απαντήσεις.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 255 Λυμένες ασκήσεις και προβλήματα.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 260 Απαντήσεις στις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 262 Πρόσθετες ασκήσεις για εμπέδωση της γνώσης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 267 Κριτήρια αξιολόγησης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 272 ΕΝΟΤΗΤΑ 12: Το ηλεκτρικό βραχυ-κύκλωμα – Κίνδυνοι και «ασφάλεια» Το μάθημα με απλά λόγια. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 275 Το μάθημα με ερωτήσεις – απαντήσεις.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 277 Λυμένες ασκήσεις και προβλήματα.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 282 Απαντήσεις στις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 284 Πρόσθετες ασκήσεις για εμπέδωση της γνώσης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 289 Κριτήρια αξιολόγησης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 293 ΕΝΟΤΗΤΑ 13: Από τον ηλεκτρισμό στον μαγνητισμό – Ένας ηλεκτρικός (ιδιο-)κινητήρας Το μάθημα με απλά λόγια. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 295 Το μάθημα με ερωτήσεις – απαντήσεις.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 297 Λυμένες ασκήσεις και προβλήματα.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 302

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=