Η Φυσική με πειράματα Α' Γυμνασίου
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ || | 39 | 1 ENOTHTA ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2 1 ❙ Τι είναι μέγεθος; 2 ❙ Τι είναι μέτρηση; 3 ❙ Αντιστοίχισε σε κάθε στοιχείο της στήλης Α ένα μόνο από τα στοιχεία της στήλης Β: Α. Μέτρηση Β. Όργανο μέτρησης 1. του πάχους ενός φύλλου του βιβλίου φυσικής Ι. υποδεκάμετρο (χάρακας) 2. της απόστασης Γης-Σελήνης ΙΙ. μετροταινία 3. του μήκους του θρανίου ΙΙΙ. πομπός δέσμης Laser (Λέιζερ) 4. του μήκους ενός φύλλου χαρτιού Α4 ΙV. παχύμετρο (διαστημόμετρο) 4 ❙ Ποια λάθη πρέπει να αποφεύγεις, ώστε να μετράς σωστά το μήκος με μια μετροταινία; 5 ❙ Μέτρησε το μήκος του ευθύγραμμου τμήματος ΑΒ και γράψε το αποτέλε- σμα: α. σε cm και β. σε m. 6 ❙ Δύο μαθητές, ο Α και ο Β, μέτρησαν το μήκος ενός θρανίου. Τα αποτελέσμα- τα των μετρήσεών τους φαίνονται στους πίνακες που ακολουθούν: Μήκος σε cm – Μαθητής Α Μήκος σε cm – Μαθητής Β 119,3 119,8 119,4 119,3 118,8 119,5 119,5 119,4 119,7 119,3 119,5 119,5 α. Τι πρέπει να κάνει κάθε μαθητής για να υπολογίσει το μήκος του θρανίου του; β. Υπολόγισε το μήκος του θρανίου του μαθητή Α. (Στο αποτέλεσμά σου να έχεις ένα μόνο δεκαδικό ψηφίο, κάνοντας αν χρειαστεί στρογγυλοποίηση). γ. Ποιος μαθητής, ο Α ή ο Β, θα προσεγγίσει το μήκος του θρανίου με μεγαλύτερη ακρίβεια και γιατί; 7 ❙ Γράψε 3 διαφορετικά όργανα μέτρησης του μήκους. Α Β
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=