Η Φυσική με πειράματα Α' Γυμνασίου

ΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ || | 33 | ΠΡΟΣΘΕ Τ Ε Σ ΑΣΚΗΣ Ε Ι Σ Γ Ι Α ΕΜΠΕΔΩΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 1 ENOTHTA Δ. Μοναδικής επιλογής 1.51 ❙ Ποια από τις παρακάτω ποσότητες δεν μπορεί να μετρηθεί; α. Μήκος β. Μάζα γ. Χρόνος δ. Ευτυχία 1.52 ❙ Ποια από τις παρακάτω ποσότητες μπορεί να μετρηθεί; α. Όγκος β. Χαρά γ. Λύπη δ. Συγκίνηση 1.53 ❙ Ποιο όργανο μέτρησης μήκους είναι κατάλληλο για τη μέτρηση του μή- κους ενός βιβλίου Φυσικής; α. Μικρόμετρο β. Διαστημόμετρο γ. Υποδεκάμετρο δ. Μετροταινία 1.54 ❙ Με ποιον τρόπο μπορούμε να αποφύγουμε τα λάθη σε μια μέτρηση μήκους; α. Επιλέγοντας ένα όργανο μέτρησης μεγάλης ακρίβειας. β. Επιλέγοντας ένα πρόχειρα φτιαγμένο όργανο μέτρησης. γ. Επιλέγοντας ένα κατάλληλο όργανο μέτρησης και χρησιμοποιώντας το σωστά. δ. Χρησιμοποιώντας πολλά και διαφορετικά όργανα μέτρησης. 1.55 ❙ Όσο αυξάνονται οι υποδιαιρέσεις σε ένα όργανο μέτρησης μήκους τόσο αυξάνεται: α. Η ευκολία χρήσης του. γ. Το λάθος κατά τη μέτρηση. β. Η ακρίβειά του. δ. Το μέγεθος του οργάνου. 1.56 ❙ Το 1 m αντιστοιχεί σε: α. 10 cm β. 100 cm γ. 1000 cm δ. 10.000 cm 1.57 ❙ Ποιο από τα παρακάτω μεγέθη δεν βασίζεται στο μήκος: α. Η μάζα β. Ο όγκος γ. Το εμβαδόν δ. Το ύψος 1.58 ❙ Η μέση τιμή του 3, του 5 και του 7 είναι: α. Το 3 β. Το 5 γ. Το 7 δ. Το 15 1.59 ❙ Με τη μέση τιμή ενός μεγέθους: α. Αυξάνουμε την ακρίβεια της μέτρησής του. β. Μειώνουμε το λάθος στη μέτρησή του. γ. Μειώνουμε τις διαφορές των μετρήσεων από την πραγματική τιμή. δ. Υπολογίζουμε το σφάλμα που κάνουμε κατά τη μέτρηση. 1.60 ❙ Πόσα δεκαδικά ψηφία διατηρούμε στον υπολογισμό της μέσης τιμής; α. Όσο το δυνατόν περισσότερα. γ. Κανένα. β. Όσα προκύπτουν από την ακρίβεια των μετρήσεων. δ. Το πολύ ένα.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=