Η Έλλα στο περιθώριο

18 σα να γράψωμια λίσταμε ταπράγματαπου έχωνακάνω, όπως έκανε πάντα η μαμά. 1. Να πάρω ΑΜΕΣΩΣ ένα πράσινο φούτερ. 2. Να πάρω μία σκέτη μαύρη τσάντα. 3. Να βρω μια κασετίνα ΧΩΡΙΣ ΓΑΤΑΚΙΑ. 4. Τα καφέ παπούτσια με κορδόνια είναι ΧΑΛΙΑ. Να τα βάψω ίσως. Όλα τα κορίτσια εδώ έχουν καλά πα­ πούτσια – γυαλιστερά ή με μπαρέτες ή αγκράφες ή τρουκ. 5. Ναβρωέναν αληθινόφίλοπου ναμηφαντάζεται πως η κασετίνα μου είναι ζωντανή ή να μου προτείνει να κόψω τη μύτη μου! ✘ Ήρθε η μαμά να με πάρει. Είχε ήδη πάρει τον Τζακ. Με τοπου έκλεισε ηπόρτα τουαυτοκινήτου ξέσπασα. «Πρέπει να πάρουμε τη σωστή στολή. ΔΕΝ ΞΑΝΑΡ­ ΧΟΜΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗΤΗ ΖΑΚΕΤΑ ΣΧΟΛΕΙΟ!» Η μαμά σταμάτησε στο φανάρι. «Λοιπόν, τώρα που το λες, πρόσεξα…» ΟΤζακ όμως πετάχτηκε και τη διέκοψε όπως πάντα. «Είναι ένα παιδί στην τάξη μου που έχει μια κασετίνα με ατμομηχανές». Η μαμά χαμογέλασε. «Αλήθεια;» «Ναι, και τα μολύβια μέσα έχουν φάτσες». ΟΤζακ μασουλούσε πατατάκια. Γιατί πήρε πατατάκια;

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=