ΣΤ' τάξη Δημοτικού: Ασκούμαι στη ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ την ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ και την ΕΚΘΕΣΗ

Ταξίδια, τόποι, μεταφορικά μέσα ΑΣΚΟΥΜΑΙ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ , ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ 11 2. O Πέτρος διάβασε το παρακάτω απόσπασμα σε έναν τουριστικό οδηγό. Πηγαίνοντας στο Ναύπλιο, συναντάτε πλήθος αρχαιολογικών μνημείων. Αυτό που είναι πολύ γνωστό και αξίζει πραγματικά να επισκεφτείτε είναι οι Μυκήνες. Εντυπωσιάζεστε από τα λεγόμενα Κυκλώπεια Τείχη. Θαυμάζετε τους επιβλητι- κούς θολωτούς τάφους. Παρατηρείτε το ανάγλυφο που στολίζει την περίφημη Πύλη των Λεόντων και οδηγεί στην Ακρόπολη των Μυκηνών. Αλλά και το Ναύπλιο διαθέτει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το κάνουν μονα- δικό. Ανηφορίζετε στο φρούριο του Παλαμηδίου και αγναντεύετε την υπέροχη θέα. Ρεμβάζετε στην παραλιακή λεωφόρο, κοιτάζοντας το Μπούρτζι. Περιπλα­ νιέστε στα στενά της Ακροναυπλίας. Σίγουρα οι αναμνήσεις θα χαραχτούν βαθιά στη μνήμη σας. Έπειτα από έναν μήνα πραγματοποίησε ο ίδιος μια εκδρομή στα μέρη αυτά. Τώρα θέλει να γράψει ένα γράμμα σ’ έναν φίλο του, για να του προτείνει αυτές τις περιοχές. Μπορείς να τον βοηθήσεις ξεκινώντας το γράμμα κάπως έτσι; Πηγαίνοντας στο Ναύπλιο, θα συναντήσεις . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3. Το κείμενο που ακολουθεί είναι οι εντυπώσεις μιας μαθήτριας, της Πηνελόπης, από τις καλοκαιρινές της διακοπές. Συμπλήρωσε τα κενά βάζοντας τα ρήματα στον κατάλληλο τύπο, για να διαβάσεις τι γράφει. Το καλοκαίρι που μας . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (περνώ), . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (επισκέπτο-

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=