ΣΤ' τάξη Δημοτικού: Ασκούμαι στη ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ την ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ και την ΕΚΘΕΣΗ

1η ε ν ο τ η τα ΓΛΩΣΣΑ ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΑΣΚΟΥΜΑΙ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ , ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ 28 ώρες στο παράθυρο του σαλονιού και τα βλέπω να πηγαί- νουν στην ταΐστρα που έχω στήσει στη μέση του κήπου. Χωρίς αυτά δυσκολευόμουν να δω καλά τα πιο μικρά από τα πουλιά και στενοχωριόμουν. Το είχα συζητήσει και με όλους στην οικογένεια. Όταν λοιπόν ένα απόγευμα πήγα στη συνηθισμένη μου θέση, με περίμενε μια έκπληξη. Πάνω στην καρέκλα είδα τα κιάλια. Ο πατέρας μου μου είπε ότι μόλις τα είχε φέρει ένας θείος μου, ο οποίος επέ- στρεψε από ένα ταξίδι. Από εκείνη την ημέρα, όπου κι αν πήγαινα, τα κιάλια κρέμονταν στον λαιμό μου. Έχω δει κι έχω ζήσει πολλά σημαντικά πράγματα με αυτά. Όμως, δύο είναι που πραγ- ματικά έχουν χαραχτεί στη μνήμη μου. Το πρώτο ήταν όταν πρωτοείδα έναν αετό στα Μετέωρα να πετάει με τα φτερά του ανοιγμένα διάπλατα. Το δεύτερο ήταν το καλοκαίρι που πέρασε. Αν δεν είχα τα κιάλια μου, δε θα μπορούσα να θαυμάσω ένα σμήνος γλάρων που ακολουθούσαν το καράβι με το οποίο ταξιδεύαμε για το νησί. Βουτούσαν και έπιαναν το ψωμί που τους πετούσαμε από την πρύμνη. Ήμουν ο μόνος που μπορούσα να τους δω τόσο κοντά, λες και ήταν δίπλα μου. Νόμιζα πως, εάν άπλωνα το χέρι μου, θα κατάφερνα να τους ακουμπήσω. Αυτά τα κιάλια είναι πολύτιμα για μένα. Με συντρο­ φεύουν και με βοηθούν να κάνω αυτό που τόσο μου αρέ- σει, να παρατηρώ τα πουλιά. Και πάντα μου θυμίζουν τον θείο μου που μου τα έκανε δώρο. ✎ H σειρά σου τώρα Θέμα: Το καινούριο μου ποδήλατο Τι είναι – Ποια η ονομασία του; Πού βρίσκεται; Πώς είναι εξωτερικά; (ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, σχήμα, μέγεθος, χρώμα, υλικά) Πώς και πότε το αποκτήσα- με; Ποια γεγονό- τα σχετίζονται με αυτό; Σκέψεις και συναισθήματα

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=