ΣΤ' τάξη Δημοτικού: Ασκούμαι στη ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ την ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ και την ΕΚΘΕΣΗ

Ταξίδια, τόποι, μεταφορικά μέσα ΑΣΚΟΥΜΑΙ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ , ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ 17 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . γ Επιρρηματικοί προσδιορισμοί του χρόνου  Τον χρόνο μπορούμε επίσης να τον δείξουμε χρησιμοποιώντας επιρρή- ματα και ουσιαστικά που λειτουργούν ως επιρρήματα. • Χρονικά επιρρήματα: ύστερα, έπειτα, κατόπιν, πρώτα, πριν, πρωτύ- τερα, νωρίς, αργά, αργότερα, εγκαίρως, αμέσως, κιόλας, σήμερα, αύριο, μεθαύριο, χθες, προχθές, απόψε κ.ά. • Ουσιαστικά σε αιτιατική ή γενική: του χρόνου, το πρωί, το βράδυ, την αυγούλα, τα ξημερώματα Ή φράσεις με προθέσεις που λειτουργούν ως επιρρήματα: από τη Δευτέρα, για πάντα, μέχρι τέλους, προς το παρόν. 1. Μέσα στο κείμενο που ακολουθεί υπάρχουν πολλά επιρρήματα αλλά και ου­ σιαστικά που δηλώνουν χρόνο. Να τα βρεις και μετά να τα γράψεις στην κατάλληλη στήλη του πίνακα. Πρόσφατα πήγα ένα ταξίδι στο Λονδίνο. Η πτήση μας ήταν το πρωί και κράτησε τέσσερις ώρες. Πρώτα πήραμε το τρένο και μετά το μετρό, για να βρεθούμε στο ξενοδοχείο. Τακτοποιήσαμε τα πράγματά μας και αμέσως φύγαμε για το Βρετανικό Μουσείο. Φτάσαμε νωρίς και είχαμε αρκετή ώρα στη διάθεσή μας για να το γυρί- σουμε. Θαυμάσαμε τα Γλυπτά του Παρθενώνα, αλλά και τα εκθέματα από διάφο- ρους άλλους πολιτισμούς. Το μεσημέρι μεταβήκαμε στο Μουσείο της Μαντάμ Τισό. Εκεί εντυπωσιαστήκαμε από τα κέρινα ομοιώματα και ταυτόχρονα βγάλαμε

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=