Γλώσσα ΣΤ' Δημοτικού
Ταξίδια, τόποι, μεταφορικά μέσα 2 3 ΓΛΩΣΣΑ ΣΤ΄ Δημοτικού | Γράφουμε με δικά μας λόγια όσα έχουμε υπογραμμίσει και δεν αντιγρά- φουμε κομμάτια του κειμένου ούτε μιμούμαστε τη γλώσσα του συγγραφέα. Χρησιμοποιούμε συνδέσμους, επιρρήματα ή φράσεις, για να συνδέσουμε τις προτάσεις και τις περιόδους μεταξύ τους. Απαντήσεις στις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου 1. Βρείτε ποιες από τις φράσεις είναι σωστές (Σ) και ποιες λανθασμένες (Λ). ΣΩΣTO ΛAΘOΣ • Οι εφημερίδες ανάγγειλαν πρόωρα ότι οι σιδηροδρομικές γραμμές είχαν ολοκληρωθεί. n 4 n • Ο Πασπαρτού πρότεινε στον κύριο Φογκ να ταξιδέψουν με έναν ελέφαντα. n 4 n • Ο Κιούνι, ο ελέφαντας, δεν μπορούσε να καλύψει μεγάλη απόσταση με μεγάλη ταχύτητα. n n 4 • Ο Ινδός αρνήθηκε πεισματικά να πουλήσει τον ελέφαντα, όσα λεφτά κι αν του έδωσαν. n n 4 Πώς φτιάχνουμε την περίληψη μιας ιστορίας 2. Θέλετε να διηγηθείτε με λίγα λόγια σε έναν φίλο σας την ιστορία που διαβάσατε. Απαντήστε με μια φράση σε κάθε ερώτηση και συνδέστε τις φράσεις μεταξύ τους σε ένα κείμενο (χρησιμοποιώντας συνδέσμους και άλλες λέξεις), για να διηγηθείτε περιληπτικά την ιστορία. Ο Φιλέας Φογκ με τον υπηρέτη του Πασπαρτού ήθελε να κάνει τον γύρο του κόσμου σε 80 ημέ- ρες το 1872. Τη στιγμή που ξεκινά το επεισόδιο βρίσκονταν στην Ινδία. Καθώς ταξίδευαν προς το Αλάχαμπαντ διαπίστωσαν ότι οι γραμμές του τρένου σταματούσαν, ενώ οι εφημερίδες είχαν αναγγείλει πως ήταν έτοιμες. Ο κύριος Φράνσις Ποιος είναι ο βασικός ήρωας και ποια άλλα πρόσωπα παίρνουν μέρος Πού και πότε συμβαίνει η ιστορία
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=