Γλώσσα ΣΤ' Δημοτικού
Ταξίδια, τόποι, μεταφορικά μέσα 1 9 ΓΛΩΣΣΑ ΣΤ΄ Δημοτικού πακέτο, συγνώμη, έγραφο, συμετοχή, κομάτι, καμιά, συνενοούμαι, ενενή- ντα, Φίλιπος, παπάς, κύταρο ....................................................................................................... ....................................................................................................... ....................................................................................................... ....................................................................................................... ....................................................................................................... ΚΕΊΜΕΝΟ Ταξιδεύοντας με ελέφαντα Κατανόηση του κειμένου 1. Ποιος βρήκε τον τρόπο με τον οποίο θα συνέχιζε το ταξίδι του ο Φιλέας Φογκ και ποιο ήταν αυτό το μεταφορικό μέσο; Ο Πασπαρτού, ο υπηρέτης του Φιλέα Φογκ, σκέφτηκε να ταξιδέψουν με ελέφαντα. 2. Από ποια σημεία φαίνεται η απόφαση του Φιλέα Φογκ να συνεχίσει γρήγορα το ταξίδι του με κάθε κόστος; Ο Φιλέας Φογκ, όταν διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε τρένο, στην αρχή σκέφτη- κε να συνεχίσει το ταξίδι με τα πόδια. Αργότερα, όταν ο Πασπαρτού τού πρότεινε τη λύση του ελέφαντα, πρόσφερε ένα τεράστιο ποσό για να τον αποκτήσει. Ερμηνεία λέξεων και φράσεων • αφοπλιστικός: αυτός που γοητεύει εξουδετερώνοντας κάθε αντίσταση • τα πασούμια: είδος μαλακών παπουτσιών • το υποζύγιο: ζώο που χρησιμοποιείται για μεταφορά φορτίων • ευκαταφρόνητος: ασήμαντος, ανάξιος λόγου
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=