Γ' τάξη Δημοτικού: Ασκούμαι στη ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ την ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ και την ΕΚΘΕΣΗ

1η ε ν ο τ η τα ΓΛΩΣΣΑ Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΑΣΚΟΥΜΑΙ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ , ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ 14 • θα έρθεις να παίξουμε • αύριο η τάξη μας θα πάει εκδρομή • τι θα κάνεις μετά το σχολείο • θα έρθεις το απόγευμα κολυμβητήριο . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ε Ουσιαστικά στην ονομαστική πτώση Όσα μέρη του λόγου έχουν γένη (αρσενικό, θηλυκό, ουδέτερο) σχημα- τίζουν και ορισμένους τύπους που λέγονται πτώσεις . Οι πτώσεις είναι τέσσερις: ονομαστική, γενική, αιτιατική και κλητική. Για να βρούμε τα ουσιαστικά που είναι σε ονομαστική πτώση , ρωτάμε ποιος, ποια, ποιο, ποιοι, ποιες, ποια . π.χ. ΗΆννα παίζει. (Ποιος παίζει; ⇒ ΗΆννα ) 1. Να συμπληρώσεις τις παρακάτω προτάσεις με το κατάλληλο ουσιαστικό από αυτά που είναι στην παρένθεση, ρωτώντας ποιος, ποια, ποιο. (δάσκαλος, αυλή, θρανίο, μαθήτρια, σχολείο, μαθητής) • Ο . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . διορθώνει τις ασκήσεις. • Η . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . είναι γεμάτη παιδιά. • Το . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . είναι φρεσκοβαμμένο. • Η . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . γράφει στον πίνακα. • Το . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . είναι γεμάτο βιβλία. • Ο . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . καθαρίζει τον πίνακα.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=