Γ' τάξη Δημοτικού: Ασκούμαι στη ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ την ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ και την ΕΚΘΕΣΗ

1η ε ν ο τ η τα ΓΛΩΣΣΑ Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΑΣΚΟΥΜΑΙ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ , ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ 24 Ύστερα από λίγη ώρα, η γιαγιά μου ζήτησε από τη θεία και τη μαμά μου να καθαρίσουν φασολάκια για το μεσημεριανόφαγητό. Οι δυο τους άρχισαν τοκαθάρισμα, ενώ εγώ και η ξαδέλφη μου συνεχίσαμε το παιχνίδι μας. Σε μια στιγμή ακούστηκε μέσα από το σπίτι το κλάμα του ξαδέλφου μου, ενώ την ίδια στιγμή χτύ- πησε και το τηλέφωνο. Η θεία μου και η μητέρα μου σηκώθηκαν και μπήκαν γρήγορα στο σπίτι αφήνο- ντας στη μέση το καθάρισμα. Από πίσω ακολουθή- σαμε εμείς, χωρίς να πάρουμε είδηση την αγελάδα του μπαρμπα-Θόδωρου, του γείτονα, που πλησίαζε. Όταν μπήκαμε στο σπίτι, η μητέρα μου απάντησε στο τηλέφωνο, ενώ οι υπόλοιποι πήγαμε να δούμε τι είχε ο ξάδελφός μου. Ύστερα από λίγα λεπτά, η ξαδέλ- φη μου βγήκε στη βεράντα και άρχισε να φωνάζει: «Μαμά, θεία, τρέξτε γρήγορα!». Όλοι τρέξαμε ανή- συχοι και τι να δούμε… Η αγελάδα είχε φάει όλα τα φασολάκια και απομακρυνόταν ευχαριστημένη προς τον στάβλο με αργά βήματα. Η αρχική μας έκπληξη γρήγορα έγινε ένα δυνατό γέλιο. Το μεσημέρι που μαζευτήκαμε όλοι στο τραπέζι, διηγηθήκαμε το περιστατικό και στους άλλους, που το διασκέδασαν πολύ. Η μόνη λεπτομέρεια που δεν άρεσε στους περισσότερους από μας ήταν πως αναγκαστή- καμε να στερηθούμε τα ολόφρεσκα φασολάκια από το περιβόλι της γιαγιάς, που τόσο είχαμε λαχταρήσει. Κάθε φορά που θυμάμαι αυτό το περιστατικό, μου φαίνεται σαν να συμβαίνει τώρα το πάθημά μας και γελάω πάντα. Από εκείνο το καλοκαίρι, δεν ξεχνώ να περάσω από τον στάβλο του μπαρμπα-Θόδωρου για να δω την υπεύθυνη, που μας στέρησε το πεντανόστι- μο φαγητό της γιαγιάς. Τι έγινε στην αρχή, πώς ξεκίνησε; Τι έγινε στη συνέχεια; Τι έγινε στο τέλος (πώς τελείωσε); Τι σκεφτόμαστε, πώς νιώθουμε;

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=