Γλώσσα Γ' Δημοτικού

Πάλι μαζί! 1 5 ΓΛΩΣΣΑ Γ΄ Δημοτικού Όλα αυτά δημιουργούν μια ατμόσφαιρα ηρεμίας, χαράς και ξε- νοιασιάς. 2. Τι επιθυμεί το παιδί που μιλά στο ποίημα; Το παιδί που μιλά στο ποίημα θέλει το σχολείο να ήταν η θάλασσα και να πηγαίνει σε αυτό φορώντας το μαγιό του. Να μην έχει χαρτιά, μο- λύβια, συνδετήρες και σβηστήρια, αλλά βότσαλα, φύκια, κοχύλια και αστερίες. Να γράφει την ορθογραφία πάνω στην άμμο κι όταν κάνει λάθη, να τα σβήνει το κύμα κι έτσι να τα διορθώνει. Για δασκάλες θέλει τις βάρκες, που θα το πάρουν, θα το γυρίσουν σε διάφορα μέ- ρη και μέσα από αυτή την περιπλάνηση θα μάθει τον κόσμο. 3. Γράψε δίπλα από τις λέξεις του σχολείου σου τις λέξεις του θαλασσινού σχολείου που ταιριάζουν. Λέξεις του σχολείου μου Λέξεις του θαλασσινού σχολείου χαρτί βότσαλα μολύβι κοχύλια σβηστήρι αστερίας συνδετήρας φύκια τετράδιο ορθογραφίας άμμος δασκάλα βάρκα Η καλύτερη στιγμή των διακοπών μου 4. Η δασκάλα ή ο δάσκαλος σας βοηθά να χωριστείτε σε ομάδες. Το κάθε παιδί θα διηγηθεί στην ομάδα του μια ιστορία από τις διακοπές του, προσθέτοντας με τη φαντασία του κάτι που δεν είναι αληθινό. Κάθε ομά- δα αποφασίζει ποια ιστορία θα ανακοινωθεί στην τάξη. Οι άλλες ομάδες θα προσπαθήσουν να βρουν τα στοιχεία της ιστορίας που δεν είναι πραγ- ματικά. Κάθε ομάδα έχει δικαίωμα να κάνει μόνο δύο ερωτήσεις για να τα ανακαλύψει. Διηγούμαι μια ιστορία από τις διακοπές μου Πέρσι το καλοκαίρι παραθέριζα με την οικογένειά μου στη Ζάκυνθο.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=