Γλώσσα Δ' Δημοτικού
ενότητα 1 4 ΓΛΩΣΣΑ Δ΄ Δημοτικού 1η • Αν θέλω, μπορώ να γράψω για κάποια πολύ ευχάριστη ή δυσάρεστη στιγμή της ζωής μου. • Τέλος θα κλείσω την παρουσίαση με σκέψεις που κάνω για τον εαυτό μου ως μέλους της οικογένειάς μου, της τάξης μου, της γειτονιάς μου και γενι- κότερα της κοινωνίας. Απαντήσεις στις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου 1. Ο Σεπτέμβρης έχει όλα τα παιδιά φίλους και συμμαθητές. Κάθε χρόνο, την ίδια μέρα σάς υποδέχεται στο προαύλιο του σχολείου για την καινούρια σχολική χρονιά. • Θέλετε να τον περιγράψετε; Τι φοράει; Η Ρένα Καρθαίου παρουσιάζει τον Σεπτέμβρη σαν αγόρι που φοράει χρυσό πανωφόρι και ολόχρυσο καπέλο. Στα πόδια του φοράει για παπούτσια ξερά φύλλα πλάτανου που έχουν πέσει από το δέντρο επειδή είναι φθινόπωρο. Ακόμα, για μάγουλα έχει δύο ολοκόκκινα μήλα, τα πιο αντιπροσωπευτικά φρούτα του φθινοπώρου. • Τι κρατάει στα χέρια του; Ο Σεπτέμβρης κρατάει στα χέρια του μια σάκα, ένδειξη ότι τότε ανοίγουν τα σχολεία. Η σάκα είναι από νερό και τα βιβλία είναι από σύννεφο και αφρό, επειδή με τον ερχομό του Σεπτέμβρη, που είναι ο πρώτος μήνας του φθινοπώρου, αρχίζουν να φαίνονται τα πρώτα σύννεφα στον ουρανό και να πέφτουν οι πρώτες βροχές. • Ποια είναι τα σημάδια του ερχομού του; Τα σημάδια του ερχομού του Σεπτέμβρη είναι ο άνεμος που φυσάει, τα σύννεφα, οι σταγόνες της βροχής και τα πεσμένα φύλλα των δέντρων. • Γιατί βιάζεται να φτάσει στο σχολείο; Ο Σεπτέμβρης βιάζεται να φτάσει στο σχολείο για να χτυπήσει την καμπάνα ώστε να ξεκινήσουν τα μαθήματα.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=