Δ' τάξη Δημοτικού: Ασκούμαι στη ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ την ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ και την ΕΚΘΕΣΗ

Ένα ακόμα σκαλί... ΑΣΚΟΥΜΑΙ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ , ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΓΛΩΣΣΑ Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ 19 φωτ ει νός, -ή, -ό σκοτ ει νός, -ή, -ό ταπ ει νός, -ή, -ό ελε ει νός, -ή, -ό 2. Συμπληρώστε την ακροστιχίδα των… επιθέτων. — — — — — — — — — — — Αυτός που χαρακτηρίζεται από κίνδυνο. — — — — — — — Ο τόπος που βρίσκεται σε πεδιάδα. — — — — — — — — Είναι φτιαγμένοι από γυαλί. (αντίστροφα) — — — — — — — Υπάρχει και τέτοιους είδους κινηματογράφος. — — — — — — — Αλλιώς ο ανοιξιάτικος. — — — — — — — — Αλλιώς ο σεμνός. — — — — — — — — — Αυτός που δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες του. Γ Έκθεση Διήγηση γεγονότος Πώς διηγούμαστε ένα γεγονός που έχουμε ζήσει Μπορούμε να διηγηθούμε ένα γεγονός που έχουμε ζήσει, όπως είναι ο ερχομός ενός νέου συμμαθητή στην τάξη μας, η γέννηση του μικρότερου αδερφού μας, ένα ατύχημα που μας συνέβη, η παρακολούθηση μιας θεατρικής παράστασης, η θαλασσινή περιπέτεια που ζήσαμε το περασμένο καλοκαίρι κ.ά. Για να διηγηθούμε το γεγονός: S Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πού και πότε έγινε. S Αναφέρουμε ποια άλλα πρόσωπα , εκτός από μας, πήραν μέρος. S Γράφουμε πώς ξεκίνησε. S Περιγράφουμε με λεπτομέρειες τι έγινε στη συνέχεια. S Γράφουμε με ποιον τρόπο τελείωσε. S Εκφράζουμε τα συναισθήματα και τις σκέψεις μας.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=