Φωτεινά σήματα

Φ Ω Τ Ε Ι Ν Α Σ Η Μ Α Τ Α 17 θεί την πρόσκληση; Κι αν ο Θίο είχε υποκύψει στον συνη- θισμένο τρόπο ύπαρξής του και είχε φτιάξει μια σαντουι- τσάρα με σαλάμι και μπόλικη μουστάρδα για να την πάρει μαζί του στο κρεβάτι; Ο τροχός γυρίζει. Κραυγές εφήβων μέσα στη νύχτα. Θίο όχι σταμάταΧριστέμου γαμώτοβοήθειαΘεέμου , και κανένασκού- ξιμο από φρένα, τίποτα για να μειώσει τη σφοδρότητα της πρόσκρουσης. Μια μάζα από μέταλλα και μια αρχαία βε- λανιδιά – ο πάταγος δύο κόσμων που συγκρούονται. Ο προφυλακτήρας και η δεξιά πλευρά της Buick στρα- πατσάρονται σαν να ’τανε παιχνίδια κι όλα αυτά να γίνονταν στα ψέματα. Επάνω, στον πρώτο όροφο της οικίας του Μπέντζαμιν και της Μίμι Γουίλφ, ένα φως ανάβει. Ένα παράθυρο ανοίγει. Ο Μπεν Γουίλφ μένει να κοιτάζει τη σκηνή από κάτω για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου. Όταν φτάνει στην εξώπορτα, η κόρη του η Σάρα στέκεται μπρο- στά του – δόξα τω Θεώ δόξα τω Θεώ δόξα τω Θεώ –, το μπλουζά- κι και το πρόσωπό της γεμάτα αίματα. ΟΘίο βρίσκεται στα τέσσερα στο έδαφος. Μοιάζει να είναι ακέραιος – δόξα τω Θεώ δόξα τω Θεώ δόξα τω Θεώ . Όμως τότε– «Υπάρχει ένα κορίτσι στ’ αμάξι, μπαμπά…» Η Μίστι Ζίμερμαν έχει χάσει τις αισθήσεις της. Δεν φοράει ζώνη ασφαλείας –ποιος φοράει ζώνες ασφαλείας;– και στο μέτωπό της έχει ένα βαθύ σκίσιμο από το οποίο τρέχει αίμα. Δεν υπάρχει χρόνος να καλέσουν ασθενοφό- ρο. Αν περιμένουν να φτάσουν οι Πρώτες Βοήθειες, το κορίτσι θα χάσει τη ζωή του. Οπότε οΜπεν κάνει αυτό που πρέπει. Σκύβει μέσα από την πόρτα του οδηγού, περνάει

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=