Η δημιουργική γραφή στο σχολείο

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Πρόλογος . 13 ΑΝΑΓΝΩΣΗ, ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ †Μίμης Σουλιώτης, Για το ταλέντο και την έμπνευση . 19 Θανάσης Βαλτινός, Η δημιουργική γραφή και η διδασκαλία της . 21 Ανδρέας Καρακίτσιος, Δημιουργική γραφή: Μια άλλη προσέγγιση της Λογοτεχνίας ή η επιστροφή της Ρητορικής; . 23 Θεόδωρος Παπαγγελής, Το καλό σημάδι της γραφής . 33 Σάκης Σερέφας, Ο πίνακας και το μέλι . 37 ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΜΙΛΟΎΝ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΊ Τάσος Αποστολίδης, Κείμενο για κόμικς σημαίνει... σενάριο . 47 Σωτήρης Γκορίτσας, Δύο ή τρία πράγματα που έμαθα γι’ αυτήν . 51 Μιχάλης Γκανάς, Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή . 55 Άρης Δημοκίδης, Αφήνοντας ελεύθερη τη φαντασία μας (και ελπίζοντας για το καλύτερο) . 57 Άκης Δήμου, Κάποια πράγματα που έμαθα γράφοντας για το θέατρο (ενώ στην πραγματικότητα δεν έχω μάθει τίποτα) . 61 Πάνος Θεοδωρίδης, Τοπολογία του ιστορικού μυθιστορήματος . 65 Δημήτρης Καλοκύρης, Σμήνη φαντασίων . 69 ΤζένηΜαστοράκη, Η «λογία» μου . 71 ΑμάνταΜιχαλοπούλου, Πώς γράφεται μια ιστορία: συμβουλές σε μικρούς συγγραφείς . 75 ΕλένηΜπούρα, «Τι σημαίνει επιμέλεια βιβλίου;» . 79 Σοφία Νικολαΐδου, Μην το λες. Δείξ’ το . 81 Μαρίζα Ντεκάστρο, Σχετικά με τα βιβλία γνώσεων . 85 Νίκος Παναγιωτόπουλος, Το σενάριο είναι ιδιότροπο κείμενο . 89 Σάκης Σερέφας, Η τρίτη θέση . 93 Μικέλα Χαρτουλάρη, Με στόχο την κοινωνικοποίηση του αναγνώστη . Οδηγίες προς ναυτιλλομένους στις θάλασσες της δημοσιογραφικής κριτικής . 97 9

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=