Βρόμικη σάρκα
7 ένα Ο ΦΑΜΠΙΆΝ ΆΡΧΙΣΕ ΝΑ ΑΚΟΎΕΙ τη μουσική του πιάνου ενώ ήταν ακόμη ένα έμβρυο που έπλεε μέσα στην κοιλιά της μη τέρας του. Μέρα τη μέρα. Δεν το έμαθε ποτέ, αλλά εκείνα τα τόσο απλά παιδικά τραγούδια έμειναν χαραγμένα στο υποσυ νείδητό του για το υπόλοιπο της ζωής του. Έπειτα, όταν γεννήθηκε, η Λουθία τον κρατούσε τυλιγμέ νο στις φασκιές του με το αριστερό χέρι. Και με το δεξί συνέ χιζε να κάνει εξάσκηση πάνω στα πλήκτρα. Δεν ήταν πιανί στρια. Κοπανούσε το πιάνο. Είχε μελετήσει δυο χρόνια και σε πολύ νεαρή ακόμη ηλικία κατάφερε να βρει δουλειά ως πια νίστρια σε ένα νηπιαγωγείο κοντά στο σπίτι. Ήταν πολύ απλό. Μερικά βασικά ακόρντα, για να συνο δεύει τα παιδιά στα κλασικά τους τραγουδάκια: «Τα κοτόπου λα στην κατσαρόλα μου», «Το ρύζι θέλει να παντρευτεί το γάλα», «Στο αυτοκίνητο του μπαμπά», «Η αυλή του σπιτιού μου», «Άγια νύχτα» κι άλλα παρόμοια. Ήταν μια δουλειά χα ρούμενη, ήρεμη, επαναλαμβανόμενη, και μπορεί ο μισθός να ήταν άθλιος, αλλά διόλου δεν την ένοιαζε. Σ’ ετούτη τη ζωή δεν προοριζόταν να ζήσει μεγάλες περιπέτειες. Το σημα ντικό ήταν να μην είναι συνέχεια στο σπίτι, να μην πλήττει.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=