Βιολογία Γ' Λυκείου: Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών
| 8 | || ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6: Μεταλλάξεις Ερωτήσεις κατανόησης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 405 Ερωτήσεις σωστού-λάθους.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 429 Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 433 Ερωτήσεις αντιστοίχισης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 445 Ερωτήσεις κρίσεως – συνδυαστικές. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 448 Μεθοδολογία ασκήσεων – Λυμένες ασκήσεις.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 455 Ασκήσεις προς λύση.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 465 Κριτήρια αξιολόγησης. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 492 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7: Αρχές και μεθοδολογία της Βιοτεχνολογίας Ερωτήσεις κατανόησης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 499 Ερωτήσεις σωστού-λάθους.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 508 Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 511 Ερωτήσεις αντιστοίχισης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 519 Ερωτήσεις κρίσεως – συνδυαστικές. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 521 Μεθοδολογία ασκήσεων – Λυμένες ασκήσεις.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 523 Ασκήσεις προς λύση.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 527 Κριτήριο αξιολόγησης. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 539 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8: Εφαρμογές της Bιοτεχνολογίας στην Ιατρική Ερωτήσεις κατανόησης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 543 Ερωτήσεις σωστού-λάθους.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 555 Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 557 Ερωτήσεις αντιστοίχισης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 561 Ερωτήσεις κρίσεως – συνδυαστικές. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 562 Ασκήσεις προς λύση.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 566 Κριτήριο αξιολόγησης. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 568 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9: Εφαρμογές της Βιοτεχνολογίας στη γεωργία και την κτηνοτροφία Ερωτήσεις κατανόησης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 571 Ερωτήσεις σωστού-λάθους.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 578 Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 580 Ερωτήσεις αντιστοίχισης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 586 Ερωτήσεις κρίσεως – συνδυαστικές. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 587 Ασκήσεις προς λύση.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 591 Κριτήριο αξιολόγησης. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 594 Συνδυαστικές ερωτήσεις εφ’ όλης της ύλης . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 597 Επαναληπτικά κριτήρια αξιολόγησης . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 599 Aπαντήσεις στις ερωτήσεις, τις ασκήσεις και τα κριτήρια αξιολόγησης . . . . . . . . . . . . . . . 621 Απαντήσεις στις ερωτήσεις του σχολικού βιβλίου . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 891 Γλωσσάρι . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 901 Βιβλιογραφία .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 911
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=