Βιολογία Γ' Λυκείου I - Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας

ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ || | 9 | ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Ερωτήσεις αντιστοίχισης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 491 Ερωτήσεις κρίσεως – συνδυαστικές. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 495 Μεθοδολογία ασκήσεων – Λυμένες ασκήσεις.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 501 Ασκήσεις προς λύση.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 509 Κριτήριο αξιολόγησης. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 518 3.3 ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΗΦΥΛΟΓΈΝΕΣΗ ΚΑΙ ΑΠΌ ΠΟΥ ΑΝΤΛΟΎΜΕ ΣΧΕΤΙΚΆ ΣΤΟΙΧΕΊΑ Ερωτήσεις κατανόησης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 522 Ερωτήσεις σωστού-λάθους.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 528 Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 529 Ερωτήσεις αντιστοίχισης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 537 Ερωτήσεις κρίσεως – συνδυαστικές. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 539 Μεθοδολογία ασκήσεων – Λυμένες ασκήσεις.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 543 Ασκήσεις προς λύση.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 550 Κριτήριο αξιολόγησης. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 554 3.4 Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ Ερωτήσεις κατανόησης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 558 Ερωτήσεις σωστού-λάθους.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 572 Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 574 Ερωτήσεις αντιστοίχισης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 580 Ερωτήσεις κρίσεως – συνδυαστικές. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 584 Ασκήσεις προς λύση.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 587 Κριτήριο αξιολόγησης. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 588 Eπαναληπτικό κριτήριο αξιολόγησης 3ου κεφαλαίου.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 593 Γενικό επαναληπτικό κριτήριο αξιολόγησης 1ου, 2ου & 3ου κεφαλαίου.. . . . . . . . . . . . 599 Γενικές επαναλπτικές συνδυαστικές ερωτήσεις. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 603 Aπαντήσεις στις ερωτήσεις, τις ασκήσεις και τα κριτήρια αξιολόγησης . . . . . . . . . . . . . . . 609 Απαντήσεις στις ερωτήσεις του σχολικού βιβλίου . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 807 Βιβλιογραφία .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 831

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=