Βιολογία Γ' Λυκείου I - Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας

| 8 | || ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΕΡΙ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΆΛΛΟΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ – 2.1 Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Ερωτήσεις κατανόησης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 227 Ερωτήσεις σωστού-λάθους.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 235 Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 236 Ερωτήσεις αντιστοίχισης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 244 Ερωτήσεις κρίσεως – συνδυαστικές. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 246 Ασκήσεις προς λύση.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 249 2.2 ΡΟΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Ερωτήσεις κατανόησης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 253 Ερωτήσεις σωστού-λάθους.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 263 Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 265 Ερωτήσεις αντιστοίχισης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 282 Ερωτήσεις κρίσεως – συνδυαστικές. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 285 Μεθοδολογία ασκήσεων – Λυμένες ασκήσεις.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 289 Ασκήσεις προς λύση.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 309 Κριτήριο αξιολόγησης § 2.1, 2.2. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 325 2.3 ΒΙΟΓΕΩΧΗΜΙΚΟΙ ΚΥΚΛΟΙ Ερωτήσεις κατανόησης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 329 Ερωτήσεις σωστού-λάθους.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 344 Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 346 Ερωτήσεις αντιστοίχισης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 359 Ερωτήσεις κρίσεως – συνδυαστικές. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 362 Ασκήσεις προς λύση.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 371 Κριτήριο αξιολόγησης. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 378 2.4.3 ΕΡΗΜΟΠΟΙΗΣΗ – ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ ΣΤΑ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΑ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ 2.4.4 ΡΥΠΑΝΣΗ Ερωτήσεις κατανόησης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 382 Ερωτήσεις σωστού-λάθους.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 400 Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 402 Ερωτήσεις αντιστοίχισης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 415 Ερωτήσεις κρίσεως – συνδυαστικές. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 417 Μεθοδολογία ασκήσεων – Λυμένες ασκήσεις.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 425 Ασκήσεις προς λύση.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 433 Κριτήριο αξιολόγησης. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 450 Eπαναληπτικό κριτήριο αξιολόγησης 2ου κεφαλαίου.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 455 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: ΕΞΕΛΙΞΗ 3.1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ – 3.2 Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΥΝΘΕΣΗ Ερωτήσεις κατανόησης.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 459 Ερωτήσεις σωστού-λάθους.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 477 Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 480

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=