Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα

10 ΑΛΚΗ ΖΕΗ με σκούρο κοστούμι, πλατύγυρη ρεπούμπλικα και μαύρα γυαλιά. Είναι ο σκηνοθέτης. Ποιος ξέρει γιατί ντύνεται έτσι. Το τρένο της φρίκης. Υπερπαραγωγή. Παίζουν τέσ- σερις μεγάλοι πρωταγωνιστές και διακόσιοι πενήντα κο- μπάρσοι. Ανάμεσα στους κομπάρσους: η Ελένη, ο Ευγένιος, ο Πάνος, η Άννα και ο Στέφανος. Ογδόντα φράγκα τη μέρα και γύρισμα τουλάχιστο για πέντε μέρες. Τετρακόσια φρά- γκα! Κανένας τους δεν έχει κάρτα εργασίας. Τα κανόνισε όμως ο τρίτος σκηνοθέτης, που είναι φίλος του Στέφανου. Είναι αριστεριστής και τα ξέρει όλα για την Ελλάδα. Για τη δικτατορία των «κολονέλων», τους πολιτικούς πρόσφυ- γες, τους αυτοεξόριστους. Ακόμα και τα πολύ πιο πριν, την Κατοχή και τον εμφύλιο. Το τρένο της φρίκης σκηνή – πλάνο – λήψη Το βαγόνι ταλαντεύεται επιτόπου. Η Ελένη κι ο Ευγένιος κοιτάζουν τρομαγμένοι τον Στέφανο και τον Πάνο που, δεμένοι χέρι χέρι με χειροπέδες, πηδούν από το τρένο να δραπετεύσουν. μοτέρ στοπ – Δεν πηδάνε έτσι. Το τρένο είναι «εν κινήσει», ουρλιάζει ο σκηνοθέτης, και δεν ξέρει πως ο Πάνος έχει πηδήσει στ’ αλήθεια από τρένο εν κινήσει όταν τον είχανε συλλάβει οι

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=