Αναλυτικό Πρόγραμμα: Θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικοί προσανατολισμοί

10 / ANAΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΙ ε. Η Κριτική Παιδαγωγική ως μετανεωτερικό ρεύμα στη σύζευξή της με ριζοσπαστικά στοιχεία της νεωτερικότητας . 62 1.5. Η μετανεωτερικότητα. . 68 1.5.1. Θεωρητικοί όροι συγκρότησής της . 68 1.5.2. Το πολιτισμικό και πολιτικο-κοινωνικό της πλαίσιο . 73 1.5.3. Θεμελιακές παραδοχές της μετανεωτερικότητας . . . . . . . . . . . . . . . . 75 1.6. Μετανεωτερικότητα και Εκπαίδευση: η ανάδυση ενός νέου παραδείγματος . 78 1.6.1. Η ιστορικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας . 78 1.6.2. Η νομιμοποίηση των προσωπικών αφηγήσεων . 80 1.6.3. Η προοπτική ενός ανοικτού και ευέλικτου εκπαιδευτικού πλαισίου . 80 1.6.4. Νέοι προσανατολισμοί της Διδακτικής . 81 1.6.4.1. Η ανάδυση του Κριτικού Λόγου και η συλλογική οικοδόμηση της γνώσης . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81 1.6.4.2. Ο υποστηρικτικός και συντονιστικός ρόλος του εκπαιδευτικού . 83 1.6.4.3. Η ενίσχυση του ρόλου του μαθητή σε μια συλλογική διυποκειμενική αναζήτηση . 84 1.6.4.4. Προς ένα δεκτικό εκπαιδευτικό πλαίσιο διαβούλευσης και συνομιλίας . 85 1.6.5. Επιφυλάξεις και περιορισμοί . 85 1.6.5.1. Η σχετικιστική και ατομικιστική διάσταση της μετανεωτερικότητας . 86 1.6.5.2. Η έμμεση υπονόμευση της πολυφωνίας από την κυριαρχία της ισχυρής φωνής . 87 1.6.5.3. Η αποδόμηση του σχεδιασμού και της οργανωμένης διδασκαλίας . 88 1.6.5.4. Προς μια νέα μεγάλη αφήγηση του παγκόσμιου πολιτισμού των αγορών; . 89 α. Η γνώση ως εμπορεύσιμο προϊόν . 89 β. Η επαγγελματική κατάρτιση στο πλαίσιο των αναγκών της αγοράς . 91 1.6.5.5. Ο εργαλειακός λόγος των οικονομιών της γνώσης . 92 1.6.5.6. Η υπονόμευση της πολιτικής προοπτικής . 93 1.6.5.7. H έμμεση κατασκευή μιας νέας μεγάλης αφήγησης . 94 1.7. Αναζητώντας την υπέρβαση μέσα από μια προοπτική σύνθεσης. . 96

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=