Άγιος ή αμαρτωλός;

I A N R A N K I N 28 παυσίπονο, οπότε θα είναι ζαλισμένη». Η νοσοκόμα έκανε μια παύση. «Θέλετε να μιλήσετε πρώτα με τον πατέρα της;» «Είναι εδώ;» Η νοσοκόμα ένευσε: «Ήρθε μες στη νύχτα. Την είχαμε ακόμη στα επείγοντα…» Η νοσοκόμα σταμάτησε δίπλα σε ένα παράθυρο απ’ όπου φαινόταν το δωμάτιο της Τζέσικας Τρέινορ. Ο πατέρας της καθόταν δίπλα στο κρεβάτι, της κρατούσε το χέρι και της χάιδευε τον καρπό. Τα μάτια της ήταν κλειστά. Ο νάρθηκας ήταν φτιαγμένος από αφρώδες πολυστυρένιο, στερεωμένος με μια σειρά μεταλλικούς σφιγκτήρες. Ο πατέρας της σήκωσε το βλέμμα και είδε τα πρόσωπα στο παράθυρο. Αφού βεβαιώ­ θηκε ότι η κόρη του κοιμόταν, άφησε απαλά το χέρι της στο κρεβάτι και σηκώθηκε. Βγήκε αθόρυβα από το δωμάτιο και πέρασε τα δάχτυλά του μέσα απ’ τα γκριζαρισμένα μαλλιά του. Φορούσε ριγέ παντελόνι, του οποίου το ασορτί σακάκι ήταν κρεμασμένο στην πλάτη της καρέκλας δίπλα στο κρεβάτι της κόρης του. Το άσπρο πουκάμισό του ήταν τσαλακωμένο και είχε βγάλει τα μανικετόκουμπα για να σηκώσει τα μανίκια. Ο Ρέμπους ήταν σίγουρος πως το ρολόι στον αριστερό του καρπό που έδειχνε τόσο ακριβό ήταν αληθινό. Είχε βγάλει τη γραβάτα και είχε ξεκουμπώσει δυο κουμπιά από το πουκάμισο, αφή­ νοντας να φανούν οι γκρίζες τρίχες στο στήθος του. «Κύριε Τρέινορ» είπε η Κλαρκ «αστυνομία. Πώς είναι η Τζέσικα;» Ο Τρέινορ είχε μαύρους κύκλους κάτω από τα μεγάλα του μάτια και η ανάσα του μύριζε καφέ από τον αυτόματο πωλητή. «Καλά είναι» είπε τελικά. «Ευχαριστώ». Ο Ρέμπους αναρωτιόταν αν ο Τρέινορ είχε μαυρίσει σε σολάριουμ ή είχε πάει διακοπές χειμωνιάτικα. Μάλλον το δεύτερο. «Έχουμε τίποτε νεότερο για το τι συνέβη;» ρώτησε την Κλαρκ.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=