Επιστημονικά βιβλία 2023 (Επιστήμες της Αγωγής / Ψυχολογία-Συμβουλευτική / Θεατρική αγωγή / Μουσειολογία /Εκπαίδευση Ενηλίκων)

ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ επιστήμες ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ 84 | ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΣΤΟΝ ΕΥΔOΞO 24037 ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ http://assets.metaixmio.gr/images/evdoxos/24037.pdf Οι συγγραφείς εξετάζουν την έντονη αντιπαράθεση ιστορικών, πολιτικών και απλών πολιτών σχετικά με τη διδασκαλία της Ιστορίας, υπό το φως της τρέχουσας έρευνας για την ιστορική σκέψη των μαθητών. Μελετούν επίσης τις έρευνες για την ιστορική σκέψη των μαθητών και τις τοποθετούν σε ένα θεωρητικό πλαίσιο διαμεσολαβημένης δράσης. Περιγράφεται τέλος το όραμά τους για μια πλουραλιστική, συμμετοχική δημοκρατία που να συμβαδίζει με την ανθρωπιστική μελέτη της Ιστορίας. Ο Keith C. Barton είναι Καθηγητής στο Department of Curriculum & Instruction του Πανεπιστη- μίου της Ιντιάνα. Η Linda S. Levstik , Ph.D., είναι Καθηγήτρια Εκπαίδευσης στις Κοινωνικές/ Ανθρωπιστικές Σπουδές στο Τμήμα Προγραμμάτων Σπουδών και Διδακτικής του Πανεπιστη- μίου του Κεντάκι. KEITH C. BARTON, LINDA S. LEVSTIK Διδάσκοντας ιστορία για το συλλογικό αγαθό Mετάφραση A φροδιτη Θ εοδωρακακου Επιστημονικός υπεύθυνος σειράς: Γ ιωργοσ Κ οκκινος ΤΙΜΗ 19,90 € ISBN 978-960-455-452-2 ΣΕΛ. 360 ΣΧΗΜΑ 16 × 24

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=