Επιστημονικά βιβλία 2023 (Επιστήμες της Αγωγής / Ψυχολογία-Συμβουλευτική / Θεατρική αγωγή / Μουσειολογία /Εκπαίδευση Ενηλίκων)

ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ επιστήμες ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ‒ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ‒ | 77 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΩΔΙΚΟΣ ΣΤΟΝ ΕΥΔOΞO 24092 ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ http://assets.metaixmio.gr/images/evdoxos/24092.pdf Ο συλλογικός αυτός τόμος περιλαμβάνει κείμενα πανεπιστημιακών και ειδικών επιστημόνων και διαρθρώνεται σε δύο θεματικές ενότητες. Η πρώτη θεματική ενότητα περιλαμβάνει κείμενα τα οποία προσεγγίζουν με κριτική ματιά την πολυσυζητημένη και αμφιλεγόμενη έννοια της διαθεμα- τικότητας της γνώσης, εξετάζουν τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματά της, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο εντάσσεται η διαθεματικότητα στα νέα Προγράμματα Σπουδών του ελληνικού σχολείου. Η δεύτερη θεματική ενότητα περιλαμβάνει κείμενα τα οποία αναφέρονται στο θέμα της διδασκαλίας της Ιστορίας με τη χρήση πηγών, αναδεικνύουν τις επιστημολογικές, ιστοριογραφικές και παιδαγωγικές προϋποθέσεις μιας τέτοιας προσέγγισης, εντοπίζοντας τις δυσκολίες που προκύ- πτουν στην εκπαιδευτική πράξη και προτείνοντας νέες μεθοδολογικές στρατηγικές. Ο Κώστας Αγγελάκος είναι Καθηγητής Παιδαγωγικών στο Τμήμα Ιστορίας του Ιόνιου Πανεπι- στημίου και τέως Πάρεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Ο Γιώργος Κόκκινος είναι Καθηγητής Ιστορίας και Διδακτικής της Ιστορίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΓΕΛΑΚΟΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ (επιμέλεια) Η διαθεματικότητα στο σύγχρονο σχολείο και η διδασκαλία της Ιστορίας με τη χρήση πηγών Σειρά ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ Επιστημονικοί υπεύθυνοι σειράς: Κ ωστασ Α γγελακοσ , Κ ωστασ Μ παλασκασ ΤΙΜΗ 16,23 € ISBN 978-960-375-702-3 ΣΕΛ. 248 ΣΧΗΜΑ 17 × 24

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=