Επιστημονικά βιβλία 2023 (Επιστήμες της Αγωγής / Ψυχολογία-Συμβουλευτική / Θεατρική αγωγή / Μουσειολογία /Εκπαίδευση Ενηλίκων)

ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ επιστήμες ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ‒ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ‒ 76 | ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΩΔΙΚΟΣ ΣΤΟΝ ΕΥΔOΞO 24034 ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ http://assets.metaixmio.gr/images/evdoxos/24034.pdf Με την παρούσα έκδοση επιδιώκεται, ύστερα από μια σαφή παρουσίαση του όρου και του πλαισίου αναφοράς της διαθεματικότητας, να καταδειχτεί μέσα από εργασίες εκπαιδευτικών της πράξης και στελεχών της εκπαίδευσης (διάφορων ειδικοτήτων) ότι η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης, κυρίως με τη μορφή των σχεδίων εργασίας (projects): α. αποτελεί αντικείμενο προβληματισμού και εφαρμογής εδώ και αρκετά χρόνια στη χώρα μας· β. εμπεριέχει στοιχεία όπως η διερευνητική μάθηση και η διεπιστημονική προσέγγιση καθώς και η συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών διαφο- ρετικών ειδικοτήτων, τα οποία μπορούν να συμβάλουν στη βελτίωση του πλαισίου διδασκαλίας και μάθησης στο σχολείο· γ. προϋποθέτει όμως μια σειρά ευρύτερων δομικών αλλαγών στο εκ- παιδευτικό σύστημα. Το βιβλίο αυτό απευθύνεται κυρίως στον δάσκαλο-εκπαιδευτή (οποιασδήποτε βαθμίδας), αλλά και σε οποιονδήποτε άλλον ασχολείται με το εκπαιδευτικό λογισμικό. Ο Κώστας Αγγελάκος είναι Καθηγητής Παιδαγωγικών στο Τμήμα Ιστορίας του Ιόνιου Πανεπιστη- μίου και τέως Πάρεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΓΕΛΑΚΟΣ (επιμέλεια) Διαθεματικές προσεγγίσεις της γνώσης στο ελληνικό σχολείο Σειρά ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ Επιστημονικοί υπεύθυνοι σειράς: Κ ωστασ Α γγελακοσ , Κ ωστασ Μ παλασκασ ΤΙΜΗ 16,23 € ISBN 978-960-375-604-0 ΣΕΛ. 184 ΣΧΗΜΑ 17 × 24

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=