Επιστημονικά βιβλία 2023 (Επιστήμες της Αγωγής / Ψυχολογία-Συμβουλευτική / Θεατρική αγωγή / Μουσειολογία /Εκπαίδευση Ενηλίκων)

ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ επιστήμες ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ‒ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ‒ 74 | ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΩΔΙΚΟΣ ΣΤΟΝ ΕΥΔOΞO 77107811 ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ http://assets.metaixmio.gr/images/evdoxos/77107811.pdf Το βιβλίο είναι αποτέλεσμα μελετών και εμπειρικών ερευνών πάνω σε ζητήματα που εντάσ- σονται στην επιστημονική περιοχή της «εκπαιδευτικής αξιολόγησης». Οι θεωρήσεις αυτές θεμελιώνονται στην ανάλυση του τρόπου θέσμισης της σχολικής αξιολόγησης ως κοινωνι- κο-ιστορικής διαδικασίας και στον ρόλο που διαδραματίζει το φαντασιακό στοιχείο στην εν λόγω θέσμιση. Εμπνεόμενη από το έργο του Κορνήλιου Καστοριάδη, η συγγραφέας εστιάζει και αναλύει το φαντασιακό στοιχείο, ως σημαίνον για τη μελέτη των κοινωνικών θεσμών. Η Δέσποινα Τσακίρη είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευ- τικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Προερχόμενη από το γαλλικό ακαδημαϊκό χώρο των Sciences de l’Education (Επιστημών της Εκπαίδευσης), σπούδασε και έζησε στο Παρίσι πολλά χρόνια (1982-1998). Υποστήριξε τη διδακτορική της διατριβή με Επιβλέποντα τον Jacques Ardoino και Πρόεδρο της Κριτικής Επιτροπής τον Κορνήλιο Καστοριάδη. Ανέπτυξε μια διδακτική και ερευνητική δραστηριότητα στο Πανεπιστήμιο Paris X-Nanterre. Ερχόμενη στην Ελλάδα εργάστηκε ως ερευνήτρια στο Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας από το 1998 μέχρι το 2005, όπου διορίσθηκε Επίκουρη Καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. ΔΈΣΠΟΙΝΑ ΤΣΑΚΊΡΗ Η θέσμιση της αξιολόγησης των μαθητών και το φαντασιακό στοιχείο ΤΙΜΗ 16,60 € ISBN 978-618-03-1395-6 ΣΕΛ. 256 ΣΧΗΜΑ 14 × 20,5

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=