Επιστημονικά βιβλία 2023 (Επιστήμες της Αγωγής / Ψυχολογία-Συμβουλευτική / Θεατρική αγωγή / Μουσειολογία /Εκπαίδευση Ενηλίκων)

ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ επιστήμες ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ‒ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ‒ | 69 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΩΔΙΚΟΣ ΣΤΟΝ ΕΥΔOΞO 24123 ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ http://assets.metaixmio.gr/images/evdoxos/24123.pdf Αντικείμενο του βιβλίου είναι η ανάλυση των τρόπων με τους οποίους εισάγεται η τεχνο- λογία στη γενική εκπαίδευση, με ιδιαίτερη αναφορά στα αλληλοσυνδεόμενα θέματα των σχέσεων της τεχνολογίας τόσο με τις φυσικές επιστήμες όσο και με το ευρύτερο κοινωνικό γίγνεσθαι. Το έργο αυτό αποτελεί μια πολύ καλή σύνοψη των παραπάνω θεμάτων, καθώς περιλαμβάνει απαντήσεις με βάση τόσο τα πορίσματα μιας σειράς ακαδημαϊκών πεδίων, όσο και τις συσσωρευμένες εκπαιδευτικές εμπειρίες από πολλές χώρες του κόσμου κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών. O David Layton εργάστηκε στο Πανεπιστήμιο του Λιντς της Αγγλίας ως Καθηγητής της Δι- δακτικής των Φυσικών Επιστημών. Επιπλέον υπήρξε συντονιστής σειράς προγραμμάτων για την τεχνολογική εκπαίδευση στη Μ. Βρετανία, σύμβουλος του ΟΟΣΑ και της UNESCO σε θέματα εκπαίδευσης, ενώ έχει συγγράψει και μεγάλο αριθμό βιβλίων και άρθρων σχετικά με την εκπαίδευση στις φυσικές επιστήμες και την τεχνολογία. DAVID LAYTON Η πρόκληση της Τεχνολογίας στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών Mετάφραση Δ ημητρησ Π αγωνησ Επιστημονική επιμέλεια – Εισαγωγή Κ ωστασ Δ ημοπουλοσ ΤΙΜΗ 16,23 € ISBN 978-960-375-393-3 ΣΕΛ. 240 ΣΧΗΜΑ 14 × 20,5

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=