Επιστημονικά βιβλία 2023 (Επιστήμες της Αγωγής / Ψυχολογία-Συμβουλευτική / Θεατρική αγωγή / Μουσειολογία /Εκπαίδευση Ενηλίκων)

ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ επιστήμες ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ‒ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ‒ | 49 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΩΔΙΚΟΣ ΣΤΟΝ ΕΥΔOΞO 59371234 ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ http://assets.metaixmio.gr/images/evdoxos/59371234.pdf Το παρόν έργο ασχολείται με θεμελιώδη θέματα των διαδικασιών της μάθησης, αξιολο- γώντας κριτικά τους διαφορετικούς τύπους της καθώς και τους παράγοντες που τη δυσχε- ραίνουν. Επίσης, εξετάζει μια ευρεία ποικιλία σημαντικών ζητημάτων όπως η μάθηση σε σχέση με το φύλο, η αντίληψη του εαυτού μας, η υποκίνηση, η νοημοσύνη, οι εκπαιδευτικές πολιτικές, η μάθηση που βασίζεται στο σχολείο, στο διαδίκτυο, στον χώρο εργασίας κ.ά. Το βιβλίο, αποτέλεσμα εργασίας πολλών ετών, αναφέρεται στην παραδοσιακή αντίληψη αλλά και στη νεότερη διεθνή έρευνα για τις μαθησιακές διαδικασίες, αποτελώντας ένα αναζωογονητικό ακαδημαϊκό έργο που προκαλεί σκέψη, ενσωματώνοντας νέο υλικό, νέες θεωρίες και νέες απόψεις. Ο Knud Illeris είναι Kαθηγητής Διά Βίου Μάθησης στο Παιδαγωγικό Πανεπιστήμιο της Δανίας. Είναι διεθνώς γνωστός ως ανανεωτής της θεωρίας της μάθησης και της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. KNUD ILLERIS Ο τρόπος που μαθαίνουμε Οι πολλαπλές διαστάσεις της μάθησης στην τυπική και άτυπη εκπαίδευση Επιστημονική επιμέλεια - εισαγωγή Α λεξης Κ οκκος Μετάφραση Ε υφροσυνη Κ ωσταρα ΤΙΜΗ 18,80 € ISBN 978-618-03-0244-8 ΣΕΛ. 336 ΣΧΗΜΑ 17 × 24

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=