Επιστημονικά βιβλία 2023 (Επιστήμες της Αγωγής / Ψυχολογία-Συμβουλευτική / Θεατρική αγωγή / Μουσειολογία /Εκπαίδευση Ενηλίκων)

ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ επιστήμες ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ‒ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ‒ 48 | ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Στο παρόν εγχειρίδιο ο Dale H. Schunk αναπτύσσει παλαιότερες και σύγχρονες θεωρίες και έρευνες για τη μάθηση και παρουσιάζει εφαρμογές των αρχών και εννοιών σε εκπαιδευτικά πλαίσια. Εστιάζει στις γνωστικές θεωρήσεις της μάθησης σε συμφωνία με την οπτική του εποικοδομητισμού. Μερικά από τα θέματα τα οποία πραγματεύεται είναι οι θεωρίες εξαρτη- μένης μάθησης, η κοινωνικογνωστική θεωρία, η θεωρία της γνωστικής επεξεργασίας των πληροφοριών, ο εποικοδομητισμός, η νευροεπιστήμη της μάθησης και τα κίνητρα. Το βιβλίο δίνει έμφαση στην αξιοποίηση των θεωρητικών αρχών και των ερευνητικών ευρημάτων για τη βελτίωση της διδασκαλίας. Ο Dale H. Schunk είναι εκπαιδευτικός ψυχολόγος, καθηγητής στο School of Education του Πανεπιστημίου της Βόρειας Καρολίνας στο Γκρίνσμπορο. Στα ερευνητικά και διδακτικά του ενδιαφέροντα συγκαταλέγονται η μάθηση, η αυτορρύθμιση, τα κίνητρα και οι κοινωνικοί και διδακτικοί παράγοντες που επιδρούν στις γνωστικές διεργασίες των διδασκομένων. DALE H. SCHUNK Θεωρίες μάθησης Μια εκπαιδευτική θεώρηση Επιστημονική επιμέλεια Γ ιωργοσ Κ ουλαουζιδησ Μετάφραση Ε λισσαβετ Ε κκεκακη ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ http://assets.metaixmio.gr/images/evdoxos/24332.pdf ΚΩΔΙΚΟΣ ΣΤΟΝ ΕΥΔOΞO 24332 ΤΙΜΗ 46,60 € ISBN 978-960-455-769-1 ΣΕΛ. 672 ΣΧΗΜΑ 21 × 28

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=