Επιστημονικά βιβλία 2023 (Επιστήμες της Αγωγής / Ψυχολογία-Συμβουλευτική / Θεατρική αγωγή / Μουσειολογία /Εκπαίδευση Ενηλίκων)

ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ επιστήμες ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ | 21 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΣΤΟΝ ΕΥΔOΞO 68373029 ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ http://assets.metaixmio.gr/images/evdoxos/68373029.pdf Η δομή και το περιεχόμενο της λυκειακής βαθμίδας καθώς και η επιλογή ή αλλαγή του τρό- που πρόσβασης στην ανώτατη εκπαίδευση συνδέεται άμεσα με συγκεκριμένες ιδεολογικές θέσεις για τον ρόλο της εκπαίδευσης ως υποσυστήματος του ευρύτερου κοινωνικοοικονο- μικού συστήματος. Η διαδικασία αυτή αντιμετωπίστηκε ιστορικά λιγότερο ως παιδαγωγικό ζήτημα που θα αποτύπωνε την ποιότητα της λειτουργίας των χαμηλότερων βαθμίδων της εκπαίδευσης και περισσότερο ως κοινωνικοπολιτικό ζήτημα. Ο Κώστας Αγγελάκος καταγράφει και αναλύει τον δημόσιο λόγο της επίσημης εκπαιδευτικής πολιτικής από την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του 1964 ως σήμερα. O Kώστας Αγγελάκος είναι Καθηγητής Παιδαγωγικών στο Τμήμα Ιστορίας του Ιονίου Πανεπι- στημίου. Από το 2014 διευθύνει το Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Ιστορική Έρευνα, Διδακτική και Νέες Τεχνολογίες», ενώ τον Δεκέμβριο του 2015 ορίστηκε Αναπληρωτής Πρύτανης Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Προσωπικού του Ιονίου Πανεπιστημίου. Από το 2000 έως το 2003 υπηρέτησε ως Πάρεδρος στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε ελληνικά και ξένα παιδαγωγικά περιοδικά και από το 2007 είναι διευθυντής του επιστημονικού περιοδικού Νέα Παιδεία. ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΓΕΛΑΚΟΣ Η πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (1964-2014) Η αφόρητη επανάληψη και η αβάστακτη ελαφρότητα του δημόσιου πολιτικού λόγου και διαλόγου ΤΙΜΗ 13,30 € ISBN 978-618-03-1134-1 ΣΕΛ. 272 ΣΧΗΜΑ 14 × 20,5

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=