Ο τρόπος που μαθαίνουμε

Στη σημερινή κοινωνία της γνώσης και της πληροφορίας, το ζήτημα της διά βίου μάθησης έχει κρίσιμη σημασία τόσο για τη διαμόρ- φωση πολιτικής και πρακτικής όσο και για την ατομική εμπειρία της μάθησης. Το βιβλίο Ο Τρόπος που Μαθαίνουμε: Οι πολλαπλές διαστάσεις της μάθησης στην τυπική και άτυπη εκπαίδευση ασχολείται με θε- μελιώδη ζητήματα των διεργασιών της μάθησης, αξιολογώντας κριτικά διαφορετικούς τύπους μάθησης καθώς και τα εμπόδια σε αυτή. Επίσης, ασχολείται με μια σειρά από άλλα σημαντικά θέμα- τα, όπως είναι η μάθηση και το σώμα, τα συμπεράσματα της σύγ- χρονης έρευνας για τη μάθηση και τις λειτουργίες του εγκεφάλου, η αυτοαντίληψη, η υποκίνηση, η ανάπτυξη ικανοτήτων, η νοημοσύ- νη, το στιλ μάθησης, η μάθηση σε σχέση με το φύλο ή την ηλικία, η μάθηση στο σχολείο ή στον χώρο εργασίας, η μάθηση που βασίζεται στο διαδίκτυο και ο ρόλος της εκπαιδευτικής πολιτικής. Το βιβλίο εισάγει τον αναγνώστη στη νεότερη διεθνή έρευνα για τις μαθησιακές διεργασίες, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί καινοτόμο συμβολή στην κατανόηση της μάθησης. Εξετάζει όλους τους βα- σικούς παράγοντες που οδηγούν σε μια ολιστική κατανόηση του τι πραγματικά είναι μάθηση καθώς και πώς και γιατί συντελείται μάθηση και μη μάθηση. Καθώς το βιβλίο ενσωματώνει τα νεότερα ερευνητικά αποτελέσματα, ενισχύει τον προβληματισμό και προ- βάλλει μια σύγχρονη προοδευτική θεώρηση του θέματος. Ο Knud Illeris είναι Ομότιμος Καθηγητής Διά Βίου Μάθησης στο Παιδαγωγικό Πανεπιστήμιο της Δανίας. ISBN 978-618-03-0244-8 ΒΟΗΘ. ΚΩΔ. ΜΗΧ/ΣΗΣ 80244

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=