Ένας διάλογος για την εκπαίδευση ενηλίκων

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΌΛΟΓΟΣ . 11 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: Το τέλος του σεμιναρίου. 13 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 : Μια πρόσκληση και μια πρόκληση. 18 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 : Βιογραφικός εσπρέσο . 23 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 : Η ενηλικιότητα και ο αυτοπροσδιορισμός . 29 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 : Η μάθησή μου είμαι εγώ και εγώ είμαι η μάθησή μου. 42 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 : Η βιογραφική δυσαρμονία ως κίνητρο μάθησης. 57 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 : Μετασχηματίζουσα μάθηση. 64 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8 : Ενισχύοντας τον κριτικό στοχασμό. 75 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 : Η διεργασία της μάθησης στις ομάδες . 94 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10 : Από τον σχεδιασμό προκύπτουν οι τεχνικές . 112 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11 : Το σημαντικότερο είναι να είσαι καλός άνθρωπος . 128 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12 : Η αρχή του σεμιναρίου . 143 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ . 149

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=